Fogászati tippek

A fogorvosi rendelés 2018. július 13. és augusztus 6. között szünetel. Megértésüket köszönöm!

Óvatosan a hideg italok fogyasztásával!

Hideg italok, meleg vagy édes ételek fogyasztásakor érzékennyé válnak fogai?

Gyors segítség fogfájásra!

Amíg eljutsz az orvosig! Íme, néhány jól bevált házi módszer és praktika, mellyel gyorsan enyhítheted a gyötrő fájdalmat.

Kedves Pácienseim!

Szabadság miatt a fogorvosi rendelés 2012. július 20. - augusztus 10. között szünetel!

Fogápolás gyermekkorban

Mikortól kell elkezdeni a babafogápolást? Egy pici, féléves baba foga mivel tisztítható? Mikre kell figyelni a babánál és kisgyermekeknél a fogápolásnál? Milyen fogkrémet válasszak?

Nézzünk szembe a fogínygyulladással!

A fogínygyulladásnak több oka ismert. A napi fogmosás és fogselymezés mellett a következő tényezők is befolyásolják a száj egészségi állapotát:

Ötletek a kellemetlen szájszag ellen

1. Víz: A kiszáradt szájüreg ideális környezet a szájszagot okozó baktériumok számára – ezért kellemetlen szagú a reggeli lehelet. Ha napközben úgy érzed, kiszáradt a szád, egyszerűen öblítsd ki tiszta vízzel, hogy ideiglenesen eltávolítsd a baktériumokat, így frissítve fel a leheleted.

Fogápolás az ünnepek alatt

Természetesen nem kell a fogaink miatt az ünnep legélvezetesebb pillanatait kihagyni, csak néhány egyszerű szabályt célszerű betartani.

Békés, áldott karácsonyi ünnepeket, jó pihenést kívánunk Önöknek!

Minden kedves érdeklődőnknek, páciensünknek békés, boldog karácsonyi ünnepeket kívánunk!

Tooth Mousse a fogorvos ajánlásával

Az új fogvédő krém GC Tooth Mousse hármas hatással: erősít, véd, feltölt. Mindenkinek javasolt,főleg rögzített fogszabályzósoknak ,és akiknek több rossz foguk van. Kúra szerűen 3 percig dörzsöljük a fogakra és utána ne öblítsük ki,hanem nyeljük le vagy köpjük ki.

A helyes fogmosás

Helyes fogmosás csodákra képes. Mosson fogat körülbelül 5 percig és szabaduljon meg a lepedékektől. Fontos, hogy rendszeresen és megfelelő technikával mossunk fogat.